ТИМ СА ФОН-а ПРЕДСТАВЉА РЕГИОН У ФИНАЛУ СВЕТСКОГ СТУДЕНТСКОГ ТАКМИЧЕЊА У ПАРИЗУ

ТИМ СА ФОН-а ПРЕДСТАВЉА РЕГИОН У ФИНАЛУ СВЕТСКОГ СТУДЕНТСКОГ ТАКМИЧЕЊА У ПАРИЗУ

Мина Станковић (22), Александра Ракић (22) и Ивана Станић (23) студенткиње Факултета организационих наука, коjе чине тим CHINCHILLAS, победнице су регионалног финала такмичења Л’Орéал Брандсторм одржаног у Загребу. Студенткиње из Београда ће са своjом иновативном идеjом представљати наш регион у глобалном финалу jедног од наjвећих студентских такмичења, коjе се одржава 27. годину заредом, окупљаjући наjбоље тимове студената широм света. Победнице ће у склопу светског такмичења у Паризу, 23. маjа ове године, имати прилику да освоjе и тромесечну праксу у наjвећем светском startup kampusu, Station F у Паризу.

Овогодишњи задатак такимичара био jе да се на креативан начин одговори на питање “како изгледа нега коже у будућности“, као и да се понуди иновативно решење коjе би унапредило искуство корисника фармацеутских брендова (нпр. Vichy, La Roche-Posay), орjентисаних на здрав живот.

Победничку идеjу укратко jе описала Мина, jедна од чланица тима CHINCHILLAS: „Наше решење jе маска за лице коjа анализира кожу путем интегрисане мобилне апликациjе коjа кориснику доставља резултате о поjединим неправилностима и несавршеностима на кожи. Маска даjе прецизне анализе помоћу сензора, а додатна погодност jе и могућност консултациjе са фармацеутом, за све оне коjи су сумњичави према новим уређаjима. Такође, пружа могућност давања препорука одређених производа тако да корисници могу користити персонализоване производе коjи наjбоље одговараjу њиховим потребама. Помоћу ове апликациjе корисници такође могу пратити напредак у нези своjе коже“.

Победници националних такмичења земаља учесница, међу коjима су и наше студенткиње, окупиће се у Паризу 27. годину заредом, а овогодишње издање посетиће 35.000 студената из преко 60 земаља света. Циљ такмичења jе пружити студентима педагошко и професионално искуство, као и прилику да буду иновативни у индустриjи лепоте коjа у последњим децениjама бележи невероватан раст.

Проjект Брандсторм из године у годину окупља све већи броj креативних и амбициозних младих људи коjи имаjу прилику, не само да помере своjе границе креативног размишљања, него и да се повежу са осталим учесницима овог такмичења из целога света. Ове године направили смо велики искорак у концепту такмичења. Одлучили смо да тиму са наjиновативниjом идеjом пружимо и прилику за осваjањем плаћене тромесечне праксе, односно могућост да своjу идеjу спроведу у дело“, изjавила jе Brigitte Streller, генерална директорка L’Oréal Adria-Balkan, коjа jе и председавала овогодишњим жириjем.

Своjе креативне идеjе, осим победничког, представило jе jош девет тимова из Србиjе и Хрватске. Тимови су за своjе проjекте и презентациjе могли освоjити 100 бодова, при чему иновативност (innovative) односи 30% оцене, корисност (useful) 30%, применљивост (feasible) 20% и могућност модификациjе (scalable) 20%.